December 15, 2013

iHerb #1



אחרי שקראתי באינספור בלוגים על הזמנות מהאתר אייהרב, החלטתי גם אני להזמין לעצמי משהו משם, וכמובן גם אני הפכתי למעריצה מושבעת, ואף גרמתי לחבר שלי להזמין לעצמו משהו מהאתר. מגוון מוצרי הבריאות, טיפוח, מזון והמחירים הנגישים לכל כיס, הפכו אותו לאתר האהוב עליי לאחרונה (ואני מבטיחה שהמחירים באמת זולים, עשיתי מחקר קטן ואפשר למצוא בדיוק את אותם המוצרים שנמכרים בפארמים בארץ, רק במחיר נמוך בחצי ואף יותר). החיסרון היחיד שצריך לחכות לפחות שבועיים עד להגעת החבילה. 
בקניה הראשונה שלי הזמנתי ארבעה מוצרים, ששמעתי על רובם לא מעט דברים טובים והייתי מאוד סקרנית:
1. חומצה גליקולית 5% של מעבדות רביבה- כן, זה נשמע מפחיד, אבל זה לא באמת ככה. החומצה גורמת להתחדשות העור ולהורדת השכבות המתות שלו, על ידי כך גם אמורה להעלים סימני פיגמנטציה וצלקות. לאחר שימוש של שבוע חל שיפור משמעותי במראה העור, העור מרגיש חלק יותר והצבע אחיד יותר. חשוב לא לשכוח לשים קרם הגנה מהשמש, אם אתם משתמשים בחומצה, מכיוון שהעור הרבה יותר רגיש לשמש. לפרטים נוספים ממליצה לקרוא את הפוסט המעולה של שקר החן והבל היופי.
2. סט מברשות איפור של אקוטולס- סט מדהים ביופיו והמברשות רכות מאוד, אולם הופתעתי מגודל המברשות, הן הרבה יותר קטנות ממה שציפיתי, ולכן הן יכנסו לתיק האיפור שלי בטיול הבא לחו"ל.
3. מי פנים של אמפריז- בינתיים אין מה להגיד חוץ מזה שהריח מאוד דומיננטי לטעמי, והייתי מעדיפה משהו יותר עדין או ללא ריח כלל, יחד עם זאת אני מוכנה לסבול את זה, כי התחושה על העור נעימה מאוד והוא רך יותר לאחר השימוש.
4. ויטמינים לשיפור מראה השיער, העור והציפורניים של סאנדאון- נקנו מהסיבה שאני רוצה לשפר את מצב השיער שלי ולהוריד את כמות הנשירה, אולם לאחר שימוש של מעל לשבוע, לא רואה שיפור משמעותי.
בקיצור כל כך אהבתי את האתר, שאני מאמינה שההזמנה הבאה שלי משם תהיה ממש בקרוב.
למעוניינת, ישנה הנחה ממש טובה של עד 10 דולר בקניה ראשונה למצטרפות חדשות בהכנסת הקוד הבא: ZVQ974

I've been reading so many Israeli blogs about iHerb before I've finally decided to order something for myself, and now I've become a big fan, and I even convinced my boyfriend to order something for himself. iHerb is known for providing a huge variety of nutritional supplements and other healthy products for reasonable prices. For my first order I've decided to buy a couple of beauty products
1. Reviva Labs- 5% Glycolic Acid Cream: The name sounds a little bit scary but it's not scary at all. After only one week of using this natural exfoliant, my skin has become softer, smoother and more healthy looking and i'm really satisfied with it. *Don't forget to put sunscreen every day if you're using this cream, because your skin is more sensitive to the sun.
2. Ecotools- Complexion Brush Set: Beautiful set of 5 really soft brushes. The only downside is that the brushes are really small, but it's fine for me, because it's the perfect size for my makeup travel bag.
3. Humphreys- Witch Hazel Face Toner: I don't have much to say yet, except I don't really like the smell of it, it's too strong for me, but my skin feels really soft after using it.
4. Sundown Naturals- Hair, Skin & Nails Supplement: I bought it in order to improve my hair condition and to reduce hair loss, but for now (after one week) I don't see any improvement.
In short, I really like this site and i'm satisfied with most of the products i've ordered, so i'm sure I will order from it again soon!
I have a special code for you guys, up to 10$ discount for iHerb new customers' first purchase: ZVQ974


Follow Me On Facebook Follow Me On Bloglovin Follow Me On Instagram

8 comments:

  1. Looks amazing!

    PS. Im looking for mulual followers, are you in??
    >> milna89.blogspot.com <<

    ReplyDelete
  2. So Nice!! :)

    http://shareasecretmag.com/

    xoxo

    ReplyDelete
  3. I love your eco-tools!
    https://giusyslife.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;) www.catpuff-blog.com

    ReplyDelete
  5. This looks great dear, thank you for sharing! I just became your newest follower :) Hope you can check out my blog and follow back if you want. Lemme know if you want to connect on Facebook and Twitter, I'll follow you back there as well! XOXO

    SIXTH TRACTATE BLOG
    $100 JollyChic Coupon Giveaway ♥
    INSTAGRAM @heartofplastic

    ReplyDelete
  6. the brushes look quite interesting :) and if they fit into your make up bag it's even better :)

    ReplyDelete
  7. סכנה, להזמין באייהרב, פעם אחד מזמינים ומתמכרים!
    תודה רבה שביקרת בבלוג שלי ;)

    ReplyDelete
  8. ניראה מעניין.
    אני חשבתי כבר כמה פעמים להזמין מהם, אבל בסוף חברים שלי מניו יורק מביאים לי את כל מה שאני צריכה אז עוד לא יצא לי.
    לגבי תוספי התזונה, לוקח כמה חודשים כדי לראות השפעות. שיהיה בהצלחה!
    אני גם מנסה למצוא משהו נגד נשירת שיער, בעיקר צריך לאכול נכון...

    ReplyDelete